PR Nord-Est 1.2
Digitalizarea IMM-urilor – apel 2
Eligibilitate
Solicitanți eligibili
- Societăți comerciale (non-agricole) constituite în baza Legii nr. 31/1990, care se încadrează în categoria IMM-urilor, înființate înainte de 03 ianuarie 2024 (inclusiv această dată) și care desfășoară activitate în alte sectoare decât TIC și are înregistrat sediul social în Regiunea Nord-Est la momentul primei plăți din ajutorul acordat, în vederea creșterii competitivității IMM-urilor și a nivelului de intensitate digitală.
Valoare finanțare
maxim 100.000 €
29.912.526 euro
Finanțare nerambursabilă
90%
Restul din finanțare se asigură din fonduri proprii, inclusiv bancă.
Todos & Company evaluează gratuit eligibilitatea dumneavoastră pentru acest program dacă ne furnizați informațiile companiei prin formularul atașat. În urma completării, veți primi o ofertă personalizată,
Aplica acum pentru acest program aici!
Activități eligibile
- Servicii de consultanță/analiză pentru identificarea soluțiilor tehnice de digitalizare de care are nevoie IMM-ul;
- Achiziționarea de hardware TIC și a altor dispozitive și echipamente aferente, inclusiv pentru E-Commerce, IoT (Internet of Things), etc., precum și cheltuieli de instalare, configurare și punere în funcțiune;
- Realizarea de rețele LAN/WiFi;
- Achiziționarea licențelor software, achiziționarea și/sau dezvoltarea și/sau adaptarea aplicațiilor software, configurarea și implementarea bazelor de date, migrarea și integrarea diverselor structuri de date existente, pentru gestiune financiară, gestiunea furnizorilor, resurse umane, logistică, implementarea RPA (Robotic Process Automation), ERP (Enterprise Resource Planning), CRM (Customer Relationship Mangement), pentru sisteme IoT (Internet of Things) și AI (Artificial Intelligence), soluții E-Commerce, mail-room-uri digitale, realitate virtuală/augmentată, tehnologii Blockchain, etc. și integrarea acestora în BTP (Business Technology Platform), acolo unde este cazul.
- Achiziționarea unui website de prezentare a companiei;
- Servicii social media pe perioada implementării proiectului;
- Achiziționarea/utilizarea pe perioada de implementare a proiectului, a unui nume de domeniu nou;
- Servicii de trecere a arhivelor din analog/dosare/hârtie în digital indexabil;
- Achiziția de servicii de tip Cloud Computing pe perioada de implementare a proiectului;
- Achiziționarea de servicii pentru consolidarea securității cibernetice aplicabile pentru software/găzduire/rețele, pe perioada de implementare a proiectului;
- Instruirea de către terți a personalului care va utiliza produsele implementate/achiziționate și a personalului care va asigura mentenanța, dacă este cazul, în situația în care acest serviciu nu este inclus în prețul de furnizare al echipamentelor/software-ului;
- Servicii de auditare tehnică – un raport de audit tehnic care confirmă îndeplinirea/utilizarea tehnologiilor DESI 2019 asumate în cererea de finanțare.
PERIOADA DE IMPLEMENTARE
- Max. 12 luni
Cum te ajutam?
Dă viață viziunii tale antreprenoriale alături de Todos & Company! Suntem partenerul tău de încredere care transformă ideile tale de afaceri în adevărate succese, cu ajutorul fondurilor nerambursabile.
Oportunități
Identificam cele mai bune oportunitati de finantare pentru firma ta
Redactare
Redactare acte, documentatie, rezolvam birocratia
Depunere
Inscriere si depunere acte la cerere clientilor
Implementare
Ne ocupam de implementarea cu succes a proiectului de finantare